24.1.11

3.20 bmw AŞKINA

sdfklmfkljsfk hada çok gülüyorum ben bu muhabbete. Gerçek bir muhabbet esnası olduğu için isimleri photoshopta deiştirdim :D


Ahhh biz kızlar. AAh biz kızlar. İlişkiye bakış açımız sosyal baskılardanmı böyle doğamızmı bozuk bilmem ki. Ben bi kız olarak hemcinslerim arkasında durmak isterdim ama para herbişeyi değiştiryor. Fakir ama gururlu olmak ne yazıkki yalan. Eğri oturalım doğru konuşalım.

Bu kızlar var ya, siz erkekler bunlara laf atarsınız yolda, yakışıklı değilseniz "hayvana bak ya, yürü gitsene işineeea bea" die tepkiler alırsınız. Ha yok yakışıklıysanız bide son model bi arabanın anahtarı varsa elinizde, " hay allah çapkın şey " die mırıldanabilite çok yüksek :D Lise çağlarında arabalı bi sevgili büyük popülarite yaratırken, üniversite zamanları konforlu vakit demekken, üniversite sonrası zengin koca demek. höhhöh değilmidir ?

3 yorum:

  1. çok güldüm whatareyoutalking..., güzel ve içten bir yazı :D

    YanıtlaSil
  2. Aşk cemresi, acı ama gereçek gülümsemesi fırlatmış:)

    sJ, hep gülelim :D

    YanıtlaSil

maydanoz olmaman için hiç bir neden yok